AFFILIATE BERSAMA GREEN MATRIX CAR RENTAL

pilih kereta sewa bangi berpatutan disini

Cari kereta sewa di bangi disini sekarang

kereta sewa bangi
Kami di Oh kereta sewa sedia membantu anda untuk khidmat kereta sewa di bangi.Sebagai affiliate kepada Green Matrix Car Rental yang merupakan penyedia khidmat kereta sewa di seluruh negeri dengan rendah diri mengucapkan selamat datang dan terima kasih kerana berkunjung kelaman kami.

Siapa Green Matrix Car Rental?

Green matrix car rental (GMCR) adalah sebuah syarikat bumiputera yang menyediakan pengkhidmatan sewa kereta dengan harga yang berpatutan.Green matrix mempunyai cawangan diseluruh 14 negeri didalam malaysia dengan bilangan kereta terkini mencecah 1000 buah dengan pelbagai model.

Green matrix car rental juga menyediakan servis penghantaran kereta sewa ke tempat yang pelanggan inginkan dan dan khidmat CHAUFFUER (pemandu) kepada pelanggannya.Dibawah ialah kereta sewa yang di tawarkan oleh GMCR.

Kereta sewa yang disediakan oleh GMCR

Testimoni pelanggan
testimoni pelanggan

Lokasi makan yang menarik di bangi

Bagi yang pertama kali menjejakan kaki dibangi...dibawah ini ialah senarai tempat makan yang wajib anda pergi.


Nasi Beriani Anje (Area Seksyen 15)

nasi beriani anje
Antara tempat yang paling terbaik untuk mencari beriyani gam Johor di Bangi,juga terkenal dengan masakan-masakan dari Johor seperti Laksa Johor,Mee Rebus,Mee Bandung.ABC juga ada di sediakan.

Selain harga yang berpatutan,ayam dia yang besar dan puas untuk di makan,kuah dan nasi beriyani dia memang terasa sangat sedap.Restoran ini terletak berdekatan dengan Petronas Syeksen 15 Bangi.

Waktu buka kedai 11 pagi.Memang ramai yang datang berkunjung ke restoran ini.kadang kala anda boleh lihat pelanggan beratur panjang..konsep makan di sini adalah layan diri sendiri . 

Alamat:  No.15-GF, Jalan 15/1c, Seksyen 15 (Bandar Baru Bangi), 43650 Bangi, Selangor
Link Foursquare: https://foursquare.com/v/restoran-anje-nasi-beriani-gam-johor/4d78649dece5a1cd391095a4

Sup Urat Ketin (Area Seksyen 7)


sup urat keting
Sup Urat Keting Bangi adalah antara yang popular dikalangan penduduk sini,Ianya terletak di Syeksen 7 Bandar Baru Bangi,bagi yang datang dari luar Bangi memang mudah untuk mencari restoran ini.

Dari Tol Bangi terus round about ambil jam 12,round about kedua ambil jam 12,round about ketiga ambil jam 12 kemudian terus jumpa traffic light pertama belok kanan dan anda akan jumpa restoran ini.

Harga disini juga agak berpatutan,semangkuk dalam RM7.00.Memang banyak sup urat keting yang diberikan.Selain Urat keting sate juga  popular disini.

Alamat: 80, Jalan 7/7c, Seksyen 7 (Bandar Baru Bangi), 43650 Bandar Baru Bangi,
Link Foursquare: https://foursquare.com/v/restoran-sup-urat-ketin/4b8ca58af964a52055d932e3

The Grato (Area Seksyen 7 - Dekat Kedai Makan Suasana Bangi)


the grato bangi
Ini adalah restoren makanan bertemakan itali dan western,kepada penggila steak area bangi silalah pergi mencuba di kedai ini.Antara kedai western dengan harga yang agak murah disekitar kawasan bangi.Terletak di seksyen 3,Bangi perdana,dibuka pada setiap hari kecuali ahad 5.30 petang sehingga 11.00 Malam.

Alamat: Jalan 3/7 (Bangi Perdana, Seksyen 3), 43650 Bdr. Baru Bangi, Selangor

Link Foursquare: https://foursquare.com/v/the-grato-italian-western-food-bdr-baru-bangi-selangor/4d3d7173719460fc77017320

Tempah kereta sewa di bangi dengan klik butang booking dibawah ini sekarang!



Sumber:

http://killjols.blogspot.com/2014/06/makanan-terbaik-bandar-baru-bangi.html
1 Komentar untuk "pilih kereta sewa bangi berpatutan disini"

Im looking for a cheap 4x4 for 1year rental..im doing freelance survey for telecomunication companies

Sila komen berhemah dibawah