AFFILIATE BERSAMA GREEN MATRIX CAR RENTAL

Kereta sewa langkawi dengan harga berpatutan

Anda mencari kereta sewa di langkawi?kami sedia membantu anda.


langkawi
Langkawi - sebuah pulau yang terletak dinegeri kedah.Aset pelancongan yang paling menarik dikedah dimana hampir 1.8 juta dikunjungi oleh pelancong luar negara dan dalam negara setiap tahun.Antara tempat menarik yang anda boleh kunjungi dilangkawi ialah island Hopping,Pulau Payar,Kilim Geoforest Tour dan Sunset Cruise.



Sunset Cruise di langkawi
Selain itu jangan lepaskan peluang untuk ke Underwater World, Oriental Village menaiki Cable Car ke puncak mat chincang dan juga di Oriental Village untuk menaiki Duck Tour.



Anda juga boleh melawati Makam Mahsuri,Wild Life (Bird Paradise) atau ke Telaga Tujuh,Temurun Water Fall dan juga Telaga Air.Di Galeria Perdana anda boleh melihat sejarah-sejarah lama manakala di Pusat Budaya Kraf anda boleh tengok dan mencuba sendiri cara mencanting batik.

Pantai Chenang pula anda boleh melakukan aktiviti-aktiviti pantai seperti menaiki Jet ski,banana dan Para Sailing sambil bermandi manda disana.

Tips untuk anda bercuti di langkawi


Pilih tarikh yang yang bukan diwaktu waktu cuti sekolah panjang.Anda digalakan untuk datang masa bukan weekend agar anda boleh melakukan tawar menawar didalam segala hal di Langkawi terutama sekali bahgian tiket seperti Island Hopping,Jet Ski,sewa kereta dan sebagainya yang melibatkan agensi-agensi kecil.

Kereta sewa dilangkawi

kereta sewa langkawi
Jika anda mencari kereta sewa dilangkawi,kami ada menyediakan servis sewaan kereta pelbagai jenis dari kereta kecil hinggalah kepada MPV sesuai jika anda datang secara berkeluaga.Harga yang ditawarkan juga berpatutan dan yang penting keselesaan anda menjadi keutamaan kami.

Kami juga menyediakan servis penghantaran kereta sewa terus kepada anda dilangkawi seperti airport,downtown atau mana-mana tempat yang diingini oleh anda.Anda boleh tempah sekarang melalui online dengan klik dan pilih negeri dibawah ini.

Tempah


Disediakan oleh: Oh kereta sewa
0 Komen untuk "Kereta sewa langkawi dengan harga berpatutan"

Sila komen berhemah dibawah