AFFILIATE BERSAMA GREEN MATRIX CAR RENTAL

Kereta sewa ampang pelbagai model dengan harga berpatutan

Kereta sewa pelbagai model di area Ampang dengan harga berpatutan

Kereta sewa ampang
Salam semua dan selamat datang ke Oh kereta sewa,pastinya anda berada disini sekarang adalah kerana sedang mencari kereta sewa di area ampang bukan..anda sekarang telah berada di tempat yang betul.

Oh kereta sewa akan membantu anda didalam urusan untuk mencari kereata sewa yang pastinya dengan harga yang berpatutan.


Cari kereta sewa gombak? <<----- Klik jer link sebelah

Anda mahu kereta model apa?kompak,sedan,MPV atau 4x4...kami boleh sediakannya kepada anda.

Dan yang menariknya kami juga sedia memberikan servis penghantaran kereta ke lokasi yang diinginkan oleh anda(bergantung pada tema dan syarat)..cakap saja dimana..kami sedia menghantarnya.




Sekali lagi,kami jamin anda pasti akan merasai kepuasan 1000% dari servis kami.Tempah sekarang kereta anda dengan klik butang "Book" dibawah.
booking kereta sewa sekarang

3 Restoran menarik di ampang

1.Ampang Jaya (Naan Corner) - Restoran ini berada di deretan rumah kedai serta gerai makanan.Terdapat gerai-gerai di sepanjang kawasan ini dan kesemua mereka menyajikan gelas besar jus buah-buahan dan mereka sangat lazat terlalu,tidak seperti kebanyakan tempat-tempat di mana mereka menambah lebih banyak air daripada buah-buahan itu sendiri .

Klik sini untuk menempah kereta sewa di bangi

Anda mungkin juga ingin merasai pelbagai jenis makanan seperti sate,nasi dengan pelbagai lauk pauk,hidangan berasaskan goreng,burger tempatan,makanan India dan banyak lagi.

2.Roadhouse Grill Restaurant - Tempat itu terletak di Jalan Ampang,bersebelahan dengan bangunan pejabat yang PERKESO.Jika anda pergi,akan akan nampak bangunannya berasaskan kayu dan bertema ala-ala koboi.Di dalamnya,anda akan merasai seperti diri anda berada didalam saloon koboi barat.

Kereta sewa di penang

3.Cozy House At Great Eastern Mall - Tempat ini pula menyajikan makanan-makanan tempatan dan juga barat yang dimasak dengan gaya Nyonya..yang sememangnya terasa asli dengan rasa keaslian sajian nyonya.Restoran ini telah berada di KL sudah sejak sekian dan yang menariknya rasa dan keenakan masakannya itu tidak pernah berubah sejak dari dulu lagi hinggalah sekarang.

>>Kalau anda orang kota kinabalu,klik sini untuk tempah kereta sewa di kota kinabalu<<

Cawangan pertama mereka adalah di Ampang Park Shopping Center dan restoran ini juga merupakan satu lagi cawangan mereka tetapi dengan mengunakan nama yang sedikit berbeza iaitu mereka mengantikan perkataan ' Corner ' kepada ' House'.


Kereta sewa kuala lumpur  Untuk area shah alam klik sini  kereta sewa langkawi
kereta sewa
0 Komen untuk "Kereta sewa ampang pelbagai model dengan harga berpatutan"

Sila komen berhemah dibawah