AFFILIATE BERSAMA GREEN MATRIX CAR RENTAL

Anda cari kereta sewa di gombak?

Mencari kereta sewa dikawasan gombak?kami sedia membantu anda!

kereta sewa gombak
Salam sejahtera semua dan selamat datang ke Oh kereta Sewa.Jika anda sedang mencari kereta untuk disewa anda telah datang tempat yang betul.

Kami selaku affiliate kepada Green Matrix Car Rental yang merupakan sebuah syarikat yang mempunyai cawangan hampir diseluruh negeri malaysia.

Dengan jumlah kereta yang mencecah 1000 buah,GMCR pastinya dapat menjamin dan memberikan anda kepuasan 100% sebagai pelanggan.

Klik butang book dibawah untuk mula menempah kereta sewa di GMCR
Green Matrix Car Rental telah menjadi pilihan orang ramai kerana banyak syarikat ini mempunyai cawangan di seluruh Malaysia.

Selain harga sewaan kenderaan yang amat berpatutan,perubahan yang percuma,jaminan pulangan wang dan anda juga dilindungi insurans penuh.

"anda juga dilindungi insurans penuh"

Antara kereta sewa yang menjadi pilihan di GMCR ialah Produa viva,Myvi,Proton saga dan exora.

Terdapat lagi model-model kereta lain dan juga MPV yang disediakan oleh GMCR khas untuk anda.

Antarannya ialah:

  • Proton persona
  • Produa alza
  • Toyota avanza
  • Honda city
  • Proton inspira
  • Toyota vios
  • Nissan urva(van)
  • Toyota inova
  • Toyota hilux
  • Toyota hiace
  • Nissan X-trail
  • Honda CRV
  • Ford Excape
  • Toyota camry
  • Hyundai starex(MPV)
  • Toyota alphard
  • Toyota vellfire

Jadi tempah sekarang dengan klik pada butang booking dibawah dan pilih kereta yang anda inginkan.


Ok sekarang jom kita tengok tempat menarik di gombak ni..

Zoo Negara

Zoo Negara di Hulu Klang ini mempunyai pelbagai koleksi haiwan dari seluruh dunia,dan ianya juga mempunyai akuarium dan kandang burung yang mengagumkan.Zoo negara ini dianggap sebagai salah satu zoo yang paling menarik di Asia Tenggara,dengan keluasan tapak berkelah yang besar,dan dengan keluasan tasik yang juga besar zoo negara patut menjadi lokasi yang wajib anda pergi.

Taman Templer

Terletak di utara Kuala Lumpur,Taman Templer ini adalah sebuah taman hutan yang subur dengan air terjun dan sungai yang mengalir disitu.Taman ini juga sesuai untuk perkelahan dan pengunjung juga boleh mengambil peluang untuk berenang dikawasan ini dan merasai,airnya yang sejuk serta menyegarkan.

Taman Hutan Komanwel

Taman ini terletak di sebelah kiri jalan utama selepas Taman Templer dan ianya mudah untuk mencari.Taman ini telah dilancarkan secara rasmi pada tahun 1993 untuk memperingati Mesyuarat Hutan Komanwel ke-14.Taman yang menarik dan diselubungi oleh hutan ini menyediakan landskap taman,tapak perkhemahan,chalet,air pancut,laluan trekking dan pelbagai lain-lain kemudahan lagi khas untuk pelancong yang ingin merasai keindahan alam semula jadi.


                              IKLAN: Cari kereta sewa di penang                           

Hutan Lipur Kanching

Hutan Lipur Kanching, yang terletak bersebelahan dengan Taman Templer pula ini menawarkan persekitaran yang sejuk dan menenangkan kepada pengunjungnya.Tempat yang paling popular di kalangan yang gemar berkelah disini adalah aras kedua dan aras ketiga, di mana air terjunnya berakhir di dalam kolam yang luas dan air sungainya yang jernih.

Muzium Orang Asli

Terletak di Km 24, Jalan Gombak,pengunjung boleh mempunyai melihat gaya hidup dan budaya "Orang Asal" atau Orang Asli Selangor yang kian menghilang akibat dek arus pembangunan dan pemodenan.Ia mempunyai pelbagai koleksi warisan suku kaum seperti sumpit, lembing, porselin dan patung nenek moyang orang asli.

Batu Caves


Terletak 15 km di utara Kuala Lumpur,Batu Caves adalah destinasi pelancongan yang paling popular di Selangor.Ia terdiri daripada tiga gua besar dan gua kuil utama,yang dimana ianya mempunyai hiasan tempat-tempat suci agama Hindu dan mempunyai siling menjulang lebih 100 meter keatas atas.

 IKLAN: Anda mencari kereta sewa di kota kinabalu? <<--KLIK link sebelah

Untuk kesana seseorang perlu mendaki 272 anak tangga yang curam,dan ianya merupakan amalan yang dilakukan oleh seramai 100,000 penganut hindu semasa perayaan Thaipusam setiap tahun.

3 Komentar untuk "Anda cari kereta sewa di gombak?"

Salam tuan tanah.tumpang iklan..
Estima utk disewa bolehla hubungi sy cikgu nor area klang@shah alam..019-2222777

Saga baru en hafizal 017-8483113.
Terima kasih

Saya nak sewa kete alza atau avanza utk esok. Nak pakai setengah hari je. Sbb kete saya rosak. 0162116429 ada tak berapa rm

Salam tuan tanah.tumpang iklan.estima utk disewa bolehlah hubungi sy cikgu nor 019-2222777.t.kasih

Sila komen berhemah dibawah